اخبار
1397/8/7 دوشنبه
برگزاري كارگاه آموزشي اخلاق و شخصيت در ورزش در دانشگاه پيام نور شيراز

.

كارگاه آموزشي اخلاق و شخصيت ورزشي در سالن ولايت دانشگاه پيام نور شيراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور شيراز ، اولين كارگاه آموزشي - تخصصي اخلاق و شخصيت ورزشي ويژه دانشجويان رشته تربيت بدني و علوم ورزشي در سالن ولايت دانشگاه پيام نور شيراز برگزار شد .
در اين كارگاه آموزشي هادي كشاورزي مدرس كارگاه گفت: رعايت اصول اخلاقي در ورزش نيازمند داشتن شخصيت قوي و با ثبـات و همچنين آگـاهي و شـناخت از اصـول اخلاقـي مي باشد.
وي اضافه كرد : ايمان و اعتقاد قلبي به انجام امور خير خواهانه ، احترام به هنجارهاي اجتماعي ، درك صـحيح از موقعيت و فرصتها و آگاهي به قوانين و مقررات، از ديگر مولفه هايي است كه مي تواند در رشد شخصيت و اخلاق يك ورزشكار موثر باشد.
استاد گروه تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه پيام نور شيراز افزود: در فرهنگ غني ايراني - اسلامي ، ورزش به عنوان وسيله اي براي پرهيز از بيكاري، مبارزه با كسالت و تنبلي و افزايش توانايي در جهت خدمت رساني است اما وقتي با اخلاق همراه مي شود نقشي فراتر مي گيرد.
لزوم نهادينه سازي اخلاق در ورزش ، ورزش و هنجارهاي اخلاقي، اخلاق ورزشي در دنياي امروز، اخلاق ايراني و ورزش زورخانه اي، اهميت ورزش در اسلام و خصوصيات اخلاقي يك پهلوان از ديگر موضوعات و محورهاي اين كارگاه آموزشي بود .

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر