اخبار
1395/3/4 سه‌شنبه
اکران دانشگاهی فیلم سینمایی رسوایی 2 در دانشگاه پیام نور شیراز

.

اکران دانشگاهی فیلم سینمایی رسوایی 2 در دانشگاه پیام نور شیراز

به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان فیلم سینمایی رسوایی 2 در سالن همایشهای دانشگاه پیام نور شیراز اکران شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، به همت بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی و به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ، فیلم سینمایی رسوایی 2 جدید ترین ساخته مسعود ده نمکی در سالن همایشهای دانشگاه پیام نور شیراز اکران شد .
در این فیلم سینمایی، 10 سال از زمان ماجرای اول(رسوایی 1) گذشته است و اتفاقات در شهری فرضی رخ می‌دهد. در رسوایی 2 باز هم حاج یوسف ( با بازی اکبر عبدی ) با چالش‌های مختلفی از طرف اهالی محل روبرو شده و دوباره از جامعه طرد می شود.
به گفته ده نمکی، تفاوت فیلم رسوایی 2 با رسوایی 1 در تخیلی بودن داستان دومی است ولی داستان فیلم در فضایی رئال روایت می‌شود و با داستانک‌هایی که دارد مضمونی اخلاقی-عرفانی را مطرح می‌کند و دیگر بستر روایت آن فقط اصلاح یک فرد نیست و نگاه انتقادی فیلم به جامعه است.
اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
گفتنی است در جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان که با استقبال جمع کثیری از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد ، علاوه بر اکران فیلم سینمایی رسوایی 2 ، ویژه برنامه هایی از جمله شعر خوانی با موضوع ازدواج ، پخش کلیپ طنز" هم دانشگاهی سلام" و کلیپ "راهیان نور" به همراه اجرای تئاتر طنز با همکاری پایگاه هنر و رسانه بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر