اخبار
1394/6/4 چهارشنبه
رییس جدید اداره فناوری اطلاعات و امور رایانه دانشگاه پیام نور شیراز معرفی شد

.

رییس دانشگاه پیام نور شیراز: با تقویت حوزه فناوری اطلاعات و امور رایانه، قدمهای موثری در راستای ارتقای جایگاه علمی ،فرهنگی و پژوهشی دانشگاه برداشته خواهد شد.

با حکم دکتر حسین توللی رییس دانشگاه پیام نور شیراز ، مهندس عباس عباسی به بعنوان رییس جدید اداره فناوری اطلاعات و امور رایانه این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، حسین توللی رییس این دانشگاه ، در آیین تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید فناوری اطلاعات و امور رایانه دانشگاه پیام نو شیراز، با اشاره به جایگاه دانشگاه پیام نور و همچنین روند رو به رشد فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف گفت: در سالهای اخیر با اقدامات و تلاشهای صورت گرفته همکاران، شاهد پیشرفت های قابل توجهی در حوزه فناوری اطلاعات و امور رایانه دانشگاه بوده ایم که امیدواریم این مسیر پیشرفت ، با تعامل سازنده و همفکری ،همچنان حفظ و ادامه پیدا کند .

وی ابراز امیدواری کرد: با تقویت حوزه فناوری اطلاعات و امور رایانه، قدمهای موثری در راستای ارتقای جایگاه علمی ،فرهنگی و پژوهشی دانشگاه برداشته خواهد شد و شتاب خدمت رسانی با سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

در این مراسم مهرزاد حیدری ، رییس سابق اداره فناوری اطلاعات و امور رایانه دانشگاه ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوران مسئولیت خود ارایه نمود و مهندس عباس عباسی رییس جدید اداره فناوری اطلاعات و امور رایانه ، برنامه های این اداره را در جهت ارتقای امور فناوری اطلاعات دانشگاه تشریح کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، عباس عباسی به عنوان رییس اداره فناوری اطلاعات و امور رایانه دانشگاه پیام نور شیراز معرفی و از خدمات مهرزاد حیدری ، رییس سابق این اداره قدردانی به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر