اخبار
1396/3/28 یکشنبه
معارفه معاون جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور شیراز

.



مراسم معارفه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، طی مراسمی با حضور عبدالرسول قرائتی رییس دانشگاه پیام نور استان فارس ، قاسم فروزانی سرپرست دانشگاه پیام نور شیراز ، معاونین ، اعضاء هیات علمی و مدیران دانشگاه پیام نور استان فارس و مرکز شیراز برگزار شد ، نرگس عباسی به عنوان معاون دانشجویی- فرهنگی دانشگاه پیام نور شیراز منصوب و معرفی شد .
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حافظ ثابت مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان فارس به بیان فضیلت ماه رمضان و ارزش شب های قدر پرداخت و اضافه کرد : امروز باید همه متحد باشیم، باید همه در کنار نظام‌مان و پشت سر رهبری قرار بگیریم ، شاخص در نظام اسلامی امام المسلمین است .
عبدالرسول قرائتی رییس دانشگاه پیام نور استان فارس ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و همچنین موفقیت های اخیر دانشگاه پیام نور استان فارس در حوزه های مختلف گفت: با ویزگیهای شخصیتی و مدیریتی بارز دکتر عباسی ، انشاا... شاهد پیشرفت و موفقیت های چشمگیر در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی خواهیم بود.
وی افزود: همه ی ما باید در جهت رضای خداوند متعال و خدمت به مردم و بویژه جامعه دانشگاهی گام برداریم و در این میان نظر فردی بی معناست و باید به صورت گروهی هدف ها را تحقق بخشیم. 
قاسم فروزانی سرپرست دانشگاه پیام نور شیراز ضمن تبریک به معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه ، به ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای دانشگاه بویژه در حوزه دانشجویی و فرهنگی پرداخت و افزود : فراز و نشیب در حوزه فرهنگی بیش از سایر حوزه ها به چشم می آید و امیدواریم با توجه به علم،دانش و تجارب دکتر عباسی ، بیش از پیش در این حوزه رشد و پیشرفت داشته باشیم.
در پایان معاونین ،اعضاء هیات علمی و مدیران حاضر در مراسم ضمن ایراد سخنانی به معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز تبریک و برای وی آرزوی موفقیت کردند.
دکتر نرگس عباسی دانشیار گروه آمار و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز است که پیش از این مسئولیتهای مختلفی از جمله مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور استان فارس ، مدیر گروه علوم پایه دانشگاه پیام نور استان فارس و معاونت پژوهشی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز را بر عهده داشته است .

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر