اخبار
1394/9/1 یکشنبه
همایش بزرگداشت روز شهر ساز در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد

.


همایش بزرگداشت روز شهر ساز ، بازآفرینی شهری با رویکرد ارزشگرا ، در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، این همایش به همت انجمن علمی شهر سازی دانشگاه پیام نور شیراز و با حضور اساتید و دانشجویان رشته مهندسی شهر سازی و با هدف آشنایی با رشته مهندسی شهر سازی ، معرفی و بررسی طرح های شهری و تقدیر از دانشجویان فعال در زمینه علم شهرسازی برگزار شد .

برگزاری میزگرد شهرسازی با حضور اساتید بخش شهرسازی دانشگاه پیام نور شیراز ، جلسه پرسش و پاسخ ، پخش فیلم مستند چنارستان ، روایت خیابان ولیعصر تهران به همراه معرفی نفرات برتر مسابقه عکس و اهداء جوایز از جمله حاشیه های این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم زهرا برزگر عضو هیات علمی و مدیر گروه رشته معماری و شهر سازی دانشگاه پیام نور شیراز از دانشجویانی که با سازمان زیبا سازی شهری همکاری داشته اند، تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت که با رایزنی های صورت گرفته با شهرداری شیراز ، دانشجویان رشته مهندسی شهر سازی این مرکز دانشگاهی در انجام پروژه های عملی با شهرداری شیراز همکاری نمایند.

گرامیداشت روز جهانی شهرسازی برای اولین بار در کشور در آبان ماه ١٣٨٣ در قالب یک نشست تخصصی تحت عنوان رویکردهای نوین در عرصه‌ی شهرسازی ایران و جهان برگزار شد.

شعار امسال روز جهانی، بازافرینی شهری با رویکرد ارزشگرا با هدف نهادینه کردن مفهوم کیفیت در حیات مطلوب شهرهای کشور بر اساس بهره‌وری بیشینه از میراث شهر، میراث اقتصادی یک ملت و... است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر