اخبار
1397/3/13 یکشنبه
امتحانات ویترین دانشگاه است،کیفیت اولویت اول آزمون پایان ترم است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، در آستانه برگزاری آزمون های پایان ترم نیمسال دوم 97-96 ، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی امتحانات با حضور رییس، معاونین ، مدیران و کارکنان ، در سالن ولایت دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.
در این نشست قاسم فروزانی رییس دانشگاه پیام نور شیراز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، امتحانات را ویترین دانشگاه دانست و افزود ، برای تامین ابزارلازم درجهت برگزاری مطلوب امتحانات ، باید همه با هم همکاری و تعامل داشته باشیم .
رییس دانشگاه پیام نور شیراز با تاکید متمرکز بودن و استاندارد بودن امتحانات دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نورشیراز با برگزاری آزمون های مطلوب و منظم همواره نمره خوبی را از سازمان مرکزی دریافت نموده است و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.
وی حفظ نظم ، آرامش و اجرای کامل مقررات را از جمله اولویت های برگزاری آزمون پایان ترم دانشجویان دانست و اضافه کرد: عوامل اجرایی امتحانات باید در فرصت باقیمانده راهکارهای ارتقای برگزاری مطلوب امتحانات را بررسی و اعمال نمایند .
در پایان نشست هماهنگی و برنامه ریزی امتحانات پایان ترم دانشجویان ، تبادل نظر و پرسش و پاسخ با حضور رییس دانشگاه و کارکنان صورت گرفت.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر