اخبار
1396/5/18 چهارشنبه
طی مراسمی پارسایی به عنوان جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز معرفی شد.

.

طی مراسمی پارسایی به عنوان جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز؛ طی مراسمی و با حضور جوکار مسئول مدیریت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و حاجی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز، آیین معارفه جانشین بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه پیام نور شیراز برگزار گردید.

در این مراسم حاجی زاده ضمن برشمردن تعدادی از ویژگی های جوان مومن و انقلابی گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، جوان مومن انقلابی که افتخار خدمت در بسیج دانشجویی را دارد، می بایست سپاه پاسداران را نماد مقاومت و تکیه گاهی مطمئن دانسته و ارتباط مستمر با این مجموعه را افتخار خود بداند و همچنین حضور این جوان در محیط دانشگاهی و نقش آفرینی به موقع و موثر جز با جذب حداکثری دانشجویان محقق نمی گردد.
در ادامه جوکار مسئولیت در بسیج را بسیار پربرکت دانست و افزود : لازمه ی موفقیت مجموعه بسیج دانشجویی خواهران، هماهنگی و همکاری با کل مجموعه بسیج دانشجویی و همچنین ارتباط با ناحیه بسیج دانشجویی دانست.
درادامه از زحمات باقری جانشین سابق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز تقدیر و طی حکمی پارسایی به عنوان جانشین خواهر حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز منصوب گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر