اخبار
1397/5/24 چهارشنبه
کاپ بهترین ورزشکار مسابقات جهانی به دانشجوی پیام نور شیراز رسید

.

محمد رییسی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور شیراز به عنوان بهترین ورزشکار واورال مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان جهان انتخاب شد.
تیم دانشگاه پیام نور به نمایندگی از کشور ایران در سومین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان جهان به عنوان سومی رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، تیم پاورلیفتینگ دانشگاه پیام نور که به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان با چهار دانشجو شرکت کرده بود توانست با کسب چهار مدال (۲ طلا و ۲ نقره ) و ۲۶ امتیاز در رده سوم جهان قرار بگیرد.
در پایان این رقابتها از نظر رده بندی تیمی، دانشگاه لهستان ۳۶ امتیاز و نماینده مجارستان با ۳۱ امتیاز اول و دوم شدند، تیم دانشگاه پیام نور با ۲۶ امتیاز عنوان سوم این رقابتها را از آن خود کرد و استرالیا و انگلستان چهارم و پنجم شدند.
در این رقابتها، نوید یزدانی دسته ۷۴ کیلوگرم، محمد رئیسی از دانشگاه پیام نور شیراز دسته ۸۳ کیلوگرم، سید محسن سالاری دسته ۹۳ کیلوگرم و محمد عباس آبادی در دسته ۱۲۰ کیلوگرم ترکیب تیم دانشگاه پیام نور را تشکیل می دادند.
در سومین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان جهان محمد ریسی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور شیراز توانست با ثبت رکورد مجموع ۷۱۷/۵ رکود دانشجویان جهان را ۱۷/۵ در کیلوگرم ارتقا دهد و به عنوان بهترین ورزشکار واورال این دوره از مسابقات انتخاب شود .
سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان ۱۹ الی ۲۳ تیرماه سال جاری در کشورجمهوری چک شهر پلزن برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر