اخبار
1395/7/18 یکشنبه
برگزاری نمایشگاه عکس دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز

.

برگزاری نمایشگاه عکس دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز


نخستین نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر دانشجوی رشته عکاسی دانشگاه پیام نور شیراز در نگارخانه استاد غلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، نخستین نمایشگاه عکس تئاتر، ادیب حدائق ، دانشجوی رشته عکاسی دانشگاه پیام نور شیراز در نگارخانه استاد غلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور مدیرکل٬معاون هنری ٬انجمن های فرهنگی و هنری و جمعی از پیشکسوتان هنر تئاتر فارس برگزار شد.
ادیب حدائق این نمایشگاه را به مادر خود تقدیم کرد و گفت: نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر در برگیرنده 60 عکس از گروه های مختلف تئاتری و دانشجویان تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر است که 24 قطعه عکس در مرحله اول ومابقی در مرحله دوم به نمایش گذاشته شد.
وی از تلاش در جهت نشان دادن هر چه بهتر جایگاه هنر تئاتر فارس با نگاهی متفاوت خبر داد و افزود: در این مجموعه هنر تئاتر به شکلی متفاوت به نمایش گذاشته شده است و امیدوارم با توکل به خداوند متعال در این مسیر به اهداف فرهنگی و هنری مطلوب دست پیدا کنم.
ادیب حدائق دانشجوی فعال و موفق دانشکده هنر و معماری دانشگاه پیام نور شیراز ، در پایان از تمامی مسئولین ، اساتید و بویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به جهت برپایی این مجموعه عکس تقدیر و تشکر کرد و از برپایی نمایشگاههای تخصصی دیگری در آینده خبر داد.
 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر