اخبار
1398/3/1 چهارشنبه
برگزاري همايش علمي مهندسي پزشكي
برگزاري همايش علمي مهندسي پزشكي

.

همايش علمي مهندسي پزشكي در سالن شهيد مطهري دانشگاه پيام نور شيراز برگزار شد .
به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور شيراز ، همايش علمي مهندسي پزشكي با حضور مهرداد احمدي رييس دانشگاه پيام نور شيراز و جمعي از اساتيد و دانشجويان رشته مهندسي پزشكي در سالن شهيد مطهري اين دانشگاه برگزار شد. 
در اين همايش رييس دانشگاه پيام نور شيراز به ضرورت و اهميت پژوهش و جايگاه آن در جامعه پرداخت و افزود: دانشجويان و بويژه دانشجويان رشته مهندسي پزشكي بايد هر چه بيشتر به تحقيق و پژوهش در حوزه كاري خود بپردازند و تخصص لازم را جهت ورود به جامعه بدست آورند.
احمدي ضمن تاكيد بر نقش اساتيد در تربيت نيروهاي ماهر و متخصص افزود: جامعه امروز به افراد متخصص با مهارت هاي كاربردي لازم دارد و دانشگاه و بويژه اساتيد در اين خصوص نقش كليدي را بر عهده دارند.
در اين همايش كه به همت انجمن علمي مهندسي پزشكي دانشگاه پيام نور شيراز برگزار شد ، استاد فقيهي ، مهربهشتي و علي نسب در خصوص آشنايي با رشته مهندسي پزشكي، گرايشها ، آينده شغلي ، بازار كار و همچنين نرم افزارهاي مربوط سخنراني كردند.
حميد رضا ساريخاني دبير انجمن علمي مهندسي پزشكي دانشگاه پيام نور شيراز گفت:در اين همايش كه با هدف آشنايي بيشتر دانشجويان با رشته مهندسي پزشكي برگزار شد، از دانشجويان مستعد و توانمند جهت عضويت در انجمن و فعاليت در پروژه هاي مختلف دعوت شد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر