اخبار
1394/9/3 سه‌شنبه
برگزاری نشست اعضای شورای تخصصی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور شیراز
برگزاری نشست اعضای شورای تخصصی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور شیراز

رییس دانشگاه پیام نور شیراز گفت: باید دربحث ارتباط با صنعت به شناسایی توانمندیها و ظرفیت های دانشگاه و ایجاد شبکه های ارتباطی توجه خاصی شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز، در نشست تخصصی اعضاء دفترعلوم انسانی کار آفرینی و ارتباط با صنعت، انتقال فناوری بین دانشگاه و صنعت مورد توجه قرار گرفت و برنامه های متنوعی در این حوزه تبیین و مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

این نشست با هدف ایجاد زمینه های لازم جهت تولید و رشد علم و فناوری و همچنین بررسی کار آفرینی و راهکارهای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با حضور اعضاء شورای تخصصی کارآفرینی و ارتباط با صنعت ، در محل دفتر رییس دانشگاه پیام نور شیراز ، برگزار شد.

حسین توللی رییس دانشگاه پیام نور شیراز گفت: باید در بحث ارتباط با صنعت به شناسایی توانمندیها و ظرفیت های دانشگاه و همچنین ایجاد شبکه های ارتباطی و بکار گیری مشاوران متخصص برای انجام پروژه های مشترک بین دانشگاه و صنعت توجه خاصی شود .

وی گفت: استفاده از افراد با سابقه و دارای ایده در زمینه ارتباط با صنعت ، راههای ارتباطی ، تعامل و همکاری دانشگاه و صنعت را هموار ترخواهد ساخت و این ارتباط باعث بهره مندی دانشگاه، صنعت و به موازات ان بهره مندی تمام افراد جامعه خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور شیراز تصریح کرد: طرح های اجرایی باید هدف دار و مورد استفاده جامعه باشند و مردم از منافع و کاربدهای آن بهره مند شوند و طبق این تعریف نقش و جایگاه مراکز دانشگاهی بعنوان تامین کننده منابع جریان فناوری در صنعت حائز اهمیت است.

در ادامه جلسه اعضاء به تبیین دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون رسالت کارآفرینی و ارتباط با صنعت پرداختند و در خصوص شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های دانشگاه ، شبکه های ارتباطی ،ارائه ایده های پژوهشی و قابل اجرا، راههای همکاری و تعامل با صنعت و همچنین برگزاری جلسات مشترک با صنایع و سازمان های مختلف بحث وتبادل نظر شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir