تحصیلات تکمیلی
1400/2/7 سه‌شنبه
مدارک لازم برای دفاع از پایان نامه
مدارک لازم برای دفاع از پایان نامه
مدارک لازم برای دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد
ردیف نام فرم دریافت فرم توضیحات
1  فرم اعلام کفایت دانلود استادان راهنما و مشاور با تایید و امضا این فرم، به دانشجو اجازه دفاع می دهند. 
2 گزارش همانند جویی ........... بر اساس قوانین، پس از تایید  نهایی پایان نامه توسط راهنما و مشاور، دانشجو ملزم است جهت مشخص شدن میزان همانندی و مشابهت پایان نامه، فایل آن را در سایت ایرانداک و سامانه همانندجویی در نوشتارهای علمی بارگذاری و نتیجه همانندجویی را دریافت نماید. حداکثر میزان قابل قبول همانندی 30درصد است.
3 فرم شرکت در جلسات دفاع دانلود دانشجویان محترم ملزم هستند در  5 جلسه دفاع (در رشته های مربوطه) شرکت و فرم  آن را تکمیل نمایند. اطلاعیه  تاریخ برگزاری جلسات دفاع ( حضوری و مجازی) در گروه های واتساپی اطلاع رسانی می شود.
4 فرم وضعیت تحصیلی دانلود دانشجویان محترم ملزم هستند در زمان تعیین استاد راهنما و یا تصویب پروپوزال با در دست داشتن این فرم به کارشناس مربوطه مراجعه نمایید تا وضعیت تحصیلی و پرونده کاملا بررسی، تا از کامل بودن شرایط آموزشی و اداری دفاع اطمینان حاصل شود.
5 گواهی توزیع پرسشنامه .............. دانشجویان محترم، در صورتی که برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه و یا مصاحبه استفاده کرده اند، ملزم هستند از ارگان، دستگاه، اداره و  سازمان... مربوطه، گواهی دال بر توزیع پرسشنامه دریافت و به همراه سایر مدارک ارائه دهند.
6 راهنمای همانندجویی دانلود انجام همانند جویی نیازمند در اختیار داشتن شناسه همانندجویی استاد راهنما و مراجعه به سایت ایرانداک است.              www.irandoc.ac.ir
8 فایل نهایی پایان نامه ......... در کنار مدارک فوق می بایست فایل نهایی وورد و پی دی اف پایان نامه نیز تحویل شود.
7 نکته: ............ تمام مدارک فوق 30 روز قبل از تاریخ احتمالی دفاع  به صورت کامل به تحصیلات تکمیلی تحویل شود. به مدارک ناقص و فاقد امضا ترتیب اثر داده نمی شود.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir