اخبار
1400/12/2 دوشنبه
آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور فارس و منطقه 7 دانشگاه پیام نور معرفی شد
آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس، سرپرست دبیرخانه منطقه 7 و دانشگاه پیام نور مرکز شیراز در شهر شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در این آیین با تقدیر از زحمات دکتر محمدحسن صیف رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان فارس و رئیس سابق دبیرخانه منطقه7 ، دکتر محسن جاجرمی زاده به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه منصوب شد.
در این آیین که با حضور جمعی از روسای مراکز سطح استان، اعضای هیئت علمی، مدیران گروه های آموزشی، مدیران ستادی و کارکنان دانشگاه پیام نور استان فارس و مرکز شیراز و چند تن از همکاران سازمان بسیج اساتید استان و همچنین با حضور روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به صورت آنلاین برگزار شد، دکتر حیدر جهان بخش معاون حقوقی، امورمجلس و استانهای دانشگاه پیام نور بر همراهی و همکاری خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان فارس در ارتقای جایگاه این استان تاکید کرد.
وی اظهارداشت: تاکید مقام معظم رهبری  بر جهاد فرهنگی، جهاد علمی و جهاد تببین الگوی راه آینده دانشگاه پیام نور خواهد بود.
معاون حقوقی،امورمجلس و استانهای دانشگاه پیام نور با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط روسا و مدیران سابق دانشگاه پیام نور استان فارس، گفت: علیرغم برخی ناملایمت هایی که با آن روبه رو بوده ایم، امروز دانشگاه پیام نور به گستره کشور با ظرفیت علمی بالا از جایگاه ممتازی برخوردار است که فارغ التحصیلان آن در جامعه می درخشند.
وی برخورداری از منابع انسانی توانمند به عنوان یکی از توانمندی های ویژه این دانشگاه برشمرد و افزود: افتخار می کنیم که تمام بدنه مدیریتی دانشگاه پیام نور، شکل گرفته از نیروهای ارزشمند داخلی خود دانشگاه است.
وی به نظام آموزشی خاص، استاندارد و پویای دانشگاه پیام نور  اشاره داشت و اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مدعی است دانشگاه جامعه محور را از سه دهه پیش شکل داده که تاکنون با سربلندی و جدیت فعالیتش ادامه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین ثابت مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور فارس نیز دراین مراسم، با آرزوی توفیق برای سرپرست جدید دانشگاه پیام نور فارس گفت: هر فردی در هر سطحی که مسئولیتی را برعهده گیرد با در نظرگرفتن ملاحظات اعتقادی و اسلامی همواره دغدغه مند و پیگیر خواهد بود.
دکتر محمد حسن صیف رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین آیین، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر در قله بودن استان فارس، اظهارداشت: با همت و تلاش تک تک همکاران، دانشگاه پیام نور استان فارس همواره در قله بوده و در اکثر شاخص ها در رتبه های برتر کشور قرار دارد.
دکتر محسن جاجرمی زاده سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان فارس و مرکز شیراز نیز سخنران بعدی این مراسم بود.
وی اظهارداشت: دانشگاه پیام نور امروز ماحصل تلاش مدیران و کارکنان توانمندی است که طی چند دهه خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذاشته اند مطمئناً موفقیت های امروز به پشتوانه زحمات مدیران و همکاران در گذشته است.
وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت،مشورت و استفاده از تجربه اعضای هیئت علمی،مدیران و کارکنان،  دانشگاه پیام نور فارس مسیر رو به پیشرفت خود را پرشتاب تر طی نموده و جایگاه دانشگاه پیام نور در نظام آموزش عالی کشور ارتقا یابد.
در بخشی از این مراسم دکتر مهرداد احمدی رئیس سابق دانشگاه پیام نور شیراز نیز از همکاران این مرکز دانشگاهی در پیشبرد امور و کسب موفقیت های متعدد علیرغم شرایط نامناسب مالی و وضعیت کرونایی تشکر کرد.
گفتنی است دکتر محسن جاجرمی زاده دارای سوابق متعدد اجرایی از جمله معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور فارس، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شیراز، عضو شورای فرهنگ عمومی استان فارس، رئیس بسیج اساتید فارس، دبير هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاه پيام نور استان فارس است.
از وی تاکنون مقالات متعدد در حوزه مدیریت در نشریات بین المللی ISI و ISC و نشریات داخلی منتشر شده است .
وی همچنین دارای  پژوهش های کاربردی در حوزه مدیریت جهادی است.

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir