اخبار
1398/10/22 یکشنبه
حضور دانشگاهيان پيام نور شيراز در مراسم تدفين سردار سرافراز سپاه اسلام
حضور دانشگاهيان پيام نور شيراز در مراسم تدفين سردار سرافراز سپاه اسلام
كاروان اساتيد،كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور شيراز با شركت در مراسم تشييع و تدفين شهداي مقاومت به سيل مشتاقان سرداران امنيت و آرامش در كرمان پيوستند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور شيراز كاروان اساتيد،كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور شيراز با شركت در مراسم تشييع و تدفين شهداي مقاومت به سيل مشتاقان سرداران امنيت و آرامش در شهر كرمان پيوستند.
در اين مراسم باشكوه ،حماسي و معنوي جامعه دانشگاهي پيام نور شيراز پيكر پاك و مطهر سرداران شهيد مقاومت سپهبد پاسدار حاج قاسم سليماني و سردار پور جعفري را تا گلزار شهداي شهر كريمان بدرقه كردند.
تقدير رييس دانشگاه از حضور پرشور و شعور همكاران در مراسم تشييع و تدفين سردار دلها

بنابرخبر ديگري دكتر مهرداد احمدي رييس دانشگاه پيام نور شيراز در پيامي ار حضور پرشور و شعورتمامي اساتيد،كاركنان و دانشجويان در مراسم تشييع ،تدفين و بزرگداشت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد پاسدارحاج قاسم سليماني تقدير و تشكر كرد.
دراين پيام آمده است: بدينوسيله ازآحاد ملت شريف ايران اسلامي بويژه تمامي اساتيد،كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور مركز شيراز كه در مراسم تشييع ،تدفين و گراميداشت ''شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني'' در بستن پيمان وفاداري و اتحاد امت و ولايت حضور داشتند ، تقدير و تشكر مي نمايم.
 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir