اطلاعیه ها
1400/7/6 سه‌شنبه
قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه پیام نور ورودی مهرماه 1400

.

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه پیام نور ورودی مهرماه 1400
جهت انجام ثبت نام غیر حضوری از طریق سایت گلستان به آدرس زیر اقدام نموده و بعد از مطالعه صفحه اول سایت گلستان از نحوه ورود به سایت ، وارد کردن اطلاعات ، و بارگزاری مدارک مطلع شوید. مدارک لازم جهت انجام ثبت نام غیر حضوری عکس 4*3 رنگی زمینه سفید تمام رخ، شناسنامه ، کارت ملی ، مدرک سوم دبیرستان ، ریز نمرات سوم دبیرستان (دیپلم) ، مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک سال دوازدهم ، ریزنمرات پیش دانشگاهی یا ریز نمرات سال دوازدهم، مدرک نطام وظیفه جهت داوطلبان پسر،کد پستی ، آدرس دقیق ، شماره تماسی که به نام شخص داوطلب و مطابق با کد ملی باشد، درخواست تاییدیه تحصیلی از طریق سایت ، در صورتی که داوطلب با مدرک کاردانی ثبت نام نموده مدرک کاردانی بارگزاری گردد. پس از اتمام مراحل ثبت نام نبست به دریافت گزارش ثبت نام اقدام نموده و نزد خود نگهداری نمایید.
مرحله بعد بررسی مدارک بارگزاری شده و مقایسه آن با اطلاعات ارسالی از سازمان سنجش (لیست پذیرفته شدگان) توسط کارشناسان مربوط به هررشته طی چند روز، ثبت نام شما تایید و دانشجو با شماره دانشجویی و کد ملی وارد سایت و بعد از پرداخت شهریه قادر به انجام انتخاب واحد یا درخواست مرخصی خواهد بود .
داوطلبان پسر، مشمول که فاقد غیبت سربازی می باشند جهت دریافت نامه برگ معافیت تحصیلی و شیوه انجام آن ، درصورت الکترونیکی نبودن مکاتبات بین دانشگاه و نظام وظیفه ، باید با در دست داشتن اصل مدارک فوق به اتاق 114 آقای صادق الوعد مراجعه نموده و نامه معرفی به پلیس +10 را دریافت نموده و بعد از اخذ معافیت تحصیلی آن را در سایت گلستان بارگزاری نمایند.
تذکر: تمامی اطاعات وارد شده و مدارک بارگزاری شده می بایست طبق مستندات و مدارک قابل ارایه به دانشگاه باشد و مسئولیت این امر به عهده شخص داوطلب می باشد.
تذکر: داوطلبانی که تا 31/6/1400 موفق به اتمام دروس دوره دبیرستان نشده اند مجاز به ثبت نام نمی باشند و باید جهت تعیین تکلیف منتظر اعلام نظر سازمان سنجش و سازمان مرکزی پیام نور باشند.
تذکر:دانشجویان متقاضی تغییر رشته علاوه بر قوانین تغییر رشته که در پایان ذکر می شود، با توجه به الکترونیکی بودن امتحانات و احتمال قطعی سایت در زمان امتحان و یا مشکلات دیگر، بیش از 12 واحد را انتخاب نمایند تا در صورت بروز مشکل در یک امتحان با کمبود واحد مواجه نشوند.
تذکر: دانشجوی متقاضی تغییر رشته در صورتی که نمره میان ترم نداشته و احتمال میدهد  در درسی با نمره خیلی پایین مردود می شود از شرکت در امحتان  خوداری نماید. زیرا جبران کمبود واحد از جبران کمبود معدل آسان تر است
تذکر: بعد از انجام انتخاب واحد برگ انتخاب واحد گزارش (101) خود را قبل از اتمام زمان حذف و اضافه جهت بررسی چک نمودن دروس به آ قای کرم زاده مشاور تحصیلی یا  خانم زمانی مسئول تغییر رشته، یا آقای مهبودی مسئول آموزش مرکز شیراز ارایه دهید.
 آدرس سایت گلستان:
Reg.pnu.ac.ir
آدرس سایت مرکز شیراز جهت اطلاع از  سایت شرکت در کلاس ،شماره تماس کارکنان، شماره تماس اساتید و تمام اطلاعات مورد نیاز دانشجویان:
Shiraz.fars.pnu.ac.ir
شرط تغییر رشته گذراندن حداقل 12 واحد درسی با معدل حداقل 12 می باشد.
تذکر 1: برای ارائه تقاضای تغییر رشته ، در مهلت مقرر و پس از تائید نهایی نمرات به دانشگاه مراجعه کنید.
تذکر2: دروس ارزشهای دفاع مقدس ، حقوق شهروندی ، شناخت محیط زیست  ،کارآفرینی و حفظ جزء سی قرآن (دروس اختیاری) جهت تغییر رشته مورد قبول نمی باشند و در شروط بالا یعنی تعداد واحد گذرانده و میانگین کل محاسبه نمی شوند.
دانشجویان گروه مهندسی و علوم پایه در صورت احراز شرایط فوق مجاز به تغییر رشته به کلیه رشته های فعال مرکز شیراز (به جز رشته مهندسی معماری) می باشند.
دانشجویان گروه علوم انسانی در صورت احراز شرایط فوق ، مجاز به تغییر رشته به کلیه رشته های فعال گروه های علوم انسانی ، هنر و زبان می باشند.
تذکر مهم: برای تغییر رشته به رشته علوم ورزشی علاوه بر احراز شرایط فوق ، ارائه گواهی پزشکی معتبر دال بر سلامت کامل جسمانی الزامی می باشد.
دانشجویان مهمان جهت تغییر رشته ابتدا می بایست به مرکز مبدا (مرکز اصلی خودشان) مراجعه نمایند.




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر