اخبار
1400/9/23 سه‌شنبه
برگزاری همایش پیشگیری های نوین از خودکشی در دانشگاه پیام نور شیراز
همایش پیشگیری های نوین از خودکشی در دانشگاه پیام نور شیراز

.

  برگزاری همایش پیشگیری های نوین از خودکشی در دانشگاه پیام نور شیراز
همایش حضوری پیشگیری های نوین از خودکشی(سیناپس تا اقدام) با حضور پروفسور نعمت اله جعفری، استاد روانپزشکی دانشگاه پواتیه فرانسه و رئیس بخش روانپزشکی و روانشناسی دانشگاه پواتیه فرانسه با حضور اساتید، کارمندان و دانشجویان این مرکز برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز، دکتر احمدی؛ رئیس دانشگاه پیام نور شیراز ضمن خوش آمدگویی به پروفسور جعفری و معرفی کامل نامبرده از حضور اساتید، کارمندان و دانشجویان در این همایش قدردانی نمود.
در این همایش که با همت مدیریت فرهنگی این دانشگاه و با تلاش کانون سلامت روان برگزار گردید، پروفسور جعفری به ایراد سخنرانی پرداخته و به ارائه نتایج پژوهش های تیم تحقیقاتی به سرپرستی خود در دانشگاه پواتیه و در این استان پرداخت.
استاد روانپزشکی دانشگاه پواتیه فرانسه گفت؛ خودکشی یکی از عوامل مهم مرگ در دنیا می باشد. جعفری گفت بر طبق این پژوهش ها راههایی نوین برای پیشگیری از خودکشی آزموده شده و در جاهای مختلف دنیا از جمله هند، مراکش، الجزایر، انگلستان و چین مورد ارزیابی قرار گرفته است.
دکتر جعفری گفت: افرادی که اقدام به خودکشی می نمایند در طی شش ماه بعد مجددا به این کار اقدام خواهند نمود و نامبرده حمایت از بیماران را یکی از راههای مهم پیشگیری از خودکش دانست. روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر