اخبار
1394/9/3 سه‌شنبه
برگزاری نشست اعضای شورای تخصصی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور شیراز

.

برگزاری نشست اعضای شورای تخصصی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور شیراز

رییس دانشگاه پیام نور شیراز گفت: باید دربحث ارتباط با صنعت به شناسایی توانمندیها و ظرفیت های دانشگاه و ایجاد شبکه های ارتباطی توجه خاصی شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز، در نشست تخصصی اعضاء دفترعلوم انسانی کار آفرینی و ارتباط با صنعت، انتقال فناوری بین دانشگاه و صنعت مورد توجه قرار گرفت و برنامه های متنوعی در این حوزه تبیین و مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

این نشست با هدف ایجاد زمینه های لازم جهت تولید و رشد علم و فناوری و همچنین بررسی کار آفرینی و راهکارهای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با حضور اعضاء شورای تخصصی کارآفرینی و ارتباط با صنعت ، در محل دفتر رییس دانشگاه پیام نور شیراز ، برگزار شد.

حسین توللی رییس دانشگاه پیام نور شیراز گفت: باید در بحث ارتباط با صنعت به شناسایی توانمندیها و ظرفیت های دانشگاه و همچنین ایجاد شبکه های ارتباطی و بکار گیری مشاوران متخصص برای انجام پروژه های مشترک بین دانشگاه و صنعت توجه خاصی شود .

وی گفت: استفاده از افراد با سابقه و دارای ایده در زمینه ارتباط با صنعت ، راههای ارتباطی ، تعامل و همکاری دانشگاه و صنعت را هموار ترخواهد ساخت و این ارتباط باعث بهره مندی دانشگاه، صنعت و به موازات ان بهره مندی تمام افراد جامعه خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور شیراز تصریح کرد: طرح های اجرایی باید هدف دار و مورد استفاده جامعه باشند و مردم از منافع و کاربدهای آن بهره مند شوند و طبق این تعریف نقش و جایگاه مراکز دانشگاهی بعنوان تامین کننده منابع جریان فناوری در صنعت حائز اهمیت است.

در ادامه جلسه اعضاء به تبیین دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون رسالت کارآفرینی و ارتباط با صنعت پرداختند و در خصوص شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های دانشگاه ، شبکه های ارتباطی ،ارائه ایده های پژوهشی و قابل اجرا، راههای همکاری و تعامل با صنعت و همچنین برگزاری جلسات مشترک با صنایع و سازمان های مختلف بحث وتبادل نظر شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر